Цей модуль присвячений диференціації навчання дітей. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні. Як створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості і інструментів для підсумкового оцінювання. З'ясувала, що формуюче оцінювання - може підвищити успішність у класі, бо при його застосуванні найбільший позитивний результат отримують учні з низькою успішністю.Учні краще навчаються коли вчителі формують у них навички, ознайомлюють зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно вирішувати завдання, чого раніше не могли виконувати.З'ясувала які дії повинен виконувати вчитель для підтримки учнівської самоспрямованості у навчанні:
1) надавати можливість виконувати самостійні роботи за інструкціями;
2) навчити їх ставити власні навчальні цілі;
3)навчити планувати свою власну навчальну траєкторію;
4)Планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність.
З'ясувала значення нових термінів: Сколфолдінг і зона найближчого розвитку. Потрібно ще багато і сумлінно працювати.
1) надавати можливість виконувати самостійні роботи за інструкціями;
2) навчити їх ставити власні навчальні цілі;
3)навчити планувати свою власну навчальну траєкторію;
4)Планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність.
З'ясувала значення нових термінів: Сколфолдінг і зона найближчого розвитку. Потрібно ще багато і сумлінно працювати.
Немає коментарів:
Дописати коментар