вівторок, 25 червня 2013 р.

Модуль 9.Диференціація навчання різних учнів. Рефлексія.

Цей модуль присвячений диференціації навчання дітей. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів.  Як допомогти учням стати самоспрямованими  у навчанні. Як створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості  і інструментів  для підсумкового  оцінювання. З'ясувала, що формуюче оцінювання - може підвищити успішність у класі, бо при його застосуванні  найбільший  позитивний результат отримують учні з низькою успішністю.Учні краще навчаються коли вчителі формують у них навички, ознайомлюють зі змістом та стратегіями, за допомогою яких можна самостійно  вирішувати завдання, чого раніше не могли виконувати.З'ясувала які дії повинен виконувати вчитель для підтримки учнівської самоспрямованості у навчанні:
1) надавати можливість виконувати самостійні роботи за інструкціями;
2) навчити їх  ставити власні навчальні цілі;
3)навчити планувати свою власну навчальну траєкторію;
4)Планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність.
З'ясувала значення нових термінів: Сколфолдінг і зона найближчого розвитку. Потрібно ще багато і сумлінно працювати.

Немає коментарів:

Дописати коментар