Аналізуючи своє навчання і успіхи у навчанні можу оцінити їх--2.Питання не зрозуміла. Осмислити невзмозі. Тому, що не знаю , що омислити
Для чого,я це роблю и для чого? Тому ,може , що хочеться все зрозуміти, на все знайти відповіді. Хочу наверное обьять необъятное.
Працюючи над другим модулем заплуталася ще більше. Чим відрізняється проект від методу проектів? Думаю що це майже теж саме, з одного витікає друге. Пригадала як робити буклети. Познайомилася з навичками учнів 21 століття.
Я ще раз вдома пройшла Модуль2. І пригадала те, що проходили на тренінгу.
Модуль2. Рефлексія.
Ознайомилася з розвитком в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Як навчальні пректи можуть допомогти учням виконувати завдання навчальних програм і розвивати навички необхідні у 21 столітті.
Як можна використовувати відповідні елементи методу роектів у навчальному плані.
Створювали буклет, щоб пояснити переваги використання методу проектів у навчальному процесі колегам, батькам та учням.
Аналізуючи роботу над Модулем2, зробила слідуючі висновки:
потрібно більше працювати над новим матеріалом, іноді вдома, ще раз спокійно проходити вивчений модуль.Більше працювати над вдосконаленням знань з комп'ютера.
Я людина дуже повільна, тому мені треба багато працювати над собою, вчитися працювати швидко. А для цього треба білше знати комп'ютер і його програми.Бути дуже зібраною і уважною.
Для чого,я це роблю и для чого? Тому ,може , що хочеться все зрозуміти, на все знайти відповіді. Хочу наверное обьять необъятное.
Працюючи над другим модулем заплуталася ще більше. Чим відрізняється проект від методу проектів? Думаю що це майже теж саме, з одного витікає друге. Пригадала як робити буклети. Познайомилася з навичками учнів 21 століття.
Я ще раз вдома пройшла Модуль2. І пригадала те, що проходили на тренінгу.
Модуль2. Рефлексія.
Ознайомилася з розвитком в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Як навчальні пректи можуть допомогти учням виконувати завдання навчальних програм і розвивати навички необхідні у 21 столітті.
Як можна використовувати відповідні елементи методу роектів у навчальному плані.
Створювали буклет, щоб пояснити переваги використання методу проектів у навчальному процесі колегам, батькам та учням.
Аналізуючи роботу над Модулем2, зробила слідуючі висновки:
потрібно більше працювати над новим матеріалом, іноді вдома, ще раз спокійно проходити вивчений модуль.Більше працювати над вдосконаленням знань з комп'ютера.
Я людина дуже повільна, тому мені треба багато працювати над собою, вчитися працювати швидко. А для цього треба білше знати комп'ютер і його програми.Бути дуже зібраною і уважною.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиЯ ще раз вдома пройшла Модуль2. І пригадала те, що проходили на тренінгу.
ВідповістиВидалитиМодуль2. Рефлексія.
Ознайомилася з розвитком в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Як можна ефективно використовувати ІКТ для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Як навчальні пректи можуть допомогти учням виконувати завдання навчальних програм і розвивати навички необхідні у 21 столітті.
Як можна використовувати відповідні елементи методу роектів у навчальному плані.
Створювали буклет, щоб пояснити переваги використання методу проектів у навчальному процесі колегам, батькам та учням.
Аналізуючи роботу над Модулем2, зробила слідуючі висновки:
потрібно більше працювати над новим матеріалом, іноді вдома, ще раз спокійно проходити вивчений модуль.Більше працювати над вдосконаленням знань з комп'ютера.
Я людина дуже повільна, тому мені треба багато працювати над собою, вчитися працювати швидко. А для цього треба білше знати комп'ютер і його програми.Бути дуже зібраною і уважною.
Світлана Павлівна!
ВідповістиВидалитиДякую за гарний самоаналіз!
Зверніть увагу, що Ви забули звернути увагу на вдалі моменти в своїй роботі і похвалити себе.
Вдалої і цікавої вам роботи!